lördagen den 10:e september II

Trevlig fika mitt på dagen, vill ha mer av detta umgänge, men vardagen är full av måsten så det är svårt att få till allt som jag vill.
Planer för nästa månad men även för nästa höst smiddes lite smått.

Vi har överraskat dottern med en tidig födelsedagspresent som verkade falla i smaken.

Mätt efter en god grillad middag, en kopp kaffe och en guld noguat. Mums.

Är seg, skulle nästan kunna tänka mig att sova en stund, men det är fel tidpunkt på dygnet. Skulle även vilja ta tag i röj av det hemska rummet innanför köket. Men den uppgiften är för tung att ta tag i själv och maken går nog inte att slita från tv:n under kvällen, mycket sport på tv blir det idag. Men från onsdag så har vi ialla fall en valmöjlighet när det gäller tv tittandet och det känns bra inför den mörka årstid vi går till mötes.

Träning, näe inte för mycket nu, musklerna försvinner och kilona ökar, och så säger de att muskler väger mer än fett..........jag är jävligt tveksam till den tessen för tillfället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0