torsdagen den 5:e mars

Har tydligen tömt halva väskans innehåll på kontoret, skit också en del grejer där som jag verkligen skulle behöva just nu.
Har varit hos läkaren på em, han förklarade att det fel som jag har haft i knät är ovanligt, men att det nu är borta. Så jag har fritt fram och börja träna även ben. Allt som inte gör ont är ok, Tjohoo!! Så det blev en del benmaskiner på gymmet idag om än med låga vikter. Dessutom 30min på motionscykel. Nu hoppas jag att det ömma och svullna på knäskålen efter opertionen ska försvinna fort!! Var verkligen en korkad idiot och ställde mig gymvågen. Nytt viktrekord, fy faan vad duktigt jag har tuggat i mig alldeles själv!!!! Det är ju inte undra på att allt i garderoben sitter som skit!!! Jag blir så himla trött på mig själv!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0