tisdag den 27 januari

Att det ska vara så tungt att vakna och ta sig ur sängen på morgonen?! Såg på bondebröllopet igårkväll, jäklar vilket bröllop!! Måste blivit dyrt för tv4 ;)!! Läste en stund och sen somnade jag faktiskt riktigt snart och har sovit gott. Kan bero på att även stora barnen sov hemma inatt, jag behöver en karl i huset för att känna mig trygg ;)!
Nu är det dags att fixa till sig så gott det går och åka till kontoret. Det är planering som gäller och så har jag bestämt mig för att åka och handla kyckling med jordnötssås till lunch, det är hur länge sen som helst sen jag åt det, MUMS!
Ikväll blir det att trotsa träningsvärken och köra WII träning i vardagsrummet igen, låter lite små fånigt men det funkar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0