Söndagsförmiddag

Det kliar i halsen, jag är små täppt och huvudet är tungt, varför, har absolut inte lust, tid eller råd att bli sjuk, men det är tur att det är söndag och inget inplanerat så det får bli en riktig slappardag!

Dottern spelade match i Ljungsbro i går förmiddag, de var kanonbra och vann, kul!!!!

Jag skulle vilja göra om bloggen utseendemässigt så den blev mer personlig, men efter som jag är totalt oteknisk och insnöad när det gäller datorer, html och allt vad det heter så får den nog fortsätta vara standard;). 

Jag vill inte vara feg, försiktig, tråkig och kontollerad!!! Det finns så mycket som jag skulle vilja men jag vet inte hur det ska gå till!!!???



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0