söndag 25:e januari

Har sett Sverige förlora mot Ungern, suck!!

Dottern och jag har varit på stan och shoppat lite, passade även på att äta och fika, tyckte vi var värda det!!
Pratade med sambon i eftermiddags det var 23 grader och sol på Teneriffa, precis som här då, sa jag ;).........
Imorgon drar kursen igång, men först ska det arbetas, har varit inne och kollat på uppgifterna, ser med skräckblandad förtjusning fram emot det. Jag är som vanligt rädd för att någon ska komma på att jag är en fejk som inget kan..... självkänslan på topp med andra ord?! Självklart var det den enda bok jag inte har fått tag i som kursen inleddes med, men som tur vad fanns den på stadsbiblioteket, pust!
Eftersom jag var uppe vid 4-tiden i morse och vinkade av sambon så lär det bli tidigt till säng. Ser faktiskt fram emot en ny vecka med nya utmaningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0