Solen skiner

Det är ju himla fint. Men fy faan vilka skitiga fönster vi har och vad skitigt det är överallt och så mycket tvätt det är som hopar sig, skitig i tvättstugan och ren i vardagsrummet. Jag är frisk igen och jag lider av allt jag plötsligt ser. Undrar om övriga i familjen går runt med ständig influensa??!!!!??? Lämna allt där du står och så får vi ser om "nån" tar hand om det!!??????
Annars är det bra, har sovit en hel natt utan att vakna, ingen hostmedicin, inga värktabletter, bara normal sömn, gu´så skönt! Bihålorna är fortfarande bebodda men jag börjar vänja mig vid värk och tryck över kinder och panna så det är ingenting ;)!

I eftermiddag ska dottern spela match, kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0