Snart äre fredag ;)

Dottern har fortfarande huvudvärk och känner sig krasslig. Det är svårt och avgöra hur sjuk man måste vara för att få vara hemma från skolan men eftersom det går så mycket skit just nu och eftersom jag vet hur jäkla ont i skallen jag hade förra veckan så får det bli vila hemma idag också.
Jag har beslutsångest, har bokat bodypumppass i kväll 19.30, det är skitlänge sen jag körde pump och jag vill gärna komma igång med ett sånt pass i veckan, men ikväll krockar det ju med handbollsmatchen??!!?? Så jag får se om jag låter tvn styra och jag går och styrktränar tidigare i kväll eller om jag gör som jag tänkt från början, jobbiga beslut ;)!
Nu är det dags att fixa matlåda och åka till kontoret, tjooohoo, det bästa som finns ;)...................................?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0