onsdagen den 28:e januari

Missat att ställa klockan, himla tur att jag vaknade till ändå 06.02!!
Började harva lite i tvätthögen i gårkväll samtidigt som jag såg på mästarnas mästare, himla många sköna människor som är med och tävlar där!

Idag blir det arbete, skjutsa dottern till träning och matlagning. Ev lite hemmaträning, det blev ingen igår. Håller nog på att bli gammal på riktigt, hade ruskigt ont i höften utan förklaring, det är jä.... irriterande när kroppen protesterar utan att man förstår varför!

Jag ska dessutom köpa ett par stövlar som jag la undan igår, de är nedsatta med nästan 700,-, tänk vad jag ska tjäna pengar idag då ;)!!

Så här ser de ut, klack och allt!!

(bilden är från eccos hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0