Nyårsdagen 2009

Lugnt och trevlig nyårsfirande med god mat igår. Sov länge och åt sen frukost. Har varit en riktig slappar dag förutom att jag wiitränade 1 timme ;). Pizza till middag och det lär vi knappast ha varit  ensamma om idag, enligt artikel i gårdagens NT.
Har lite nya mål och annat som ska jag ska försöka nå under kortare och längre perioder. Några kommer jag säkert skriva om andra kommer jag nog fortfarande bara ha för mig själv. Men än återstår några lediga dagar så för mig kommer nystarten lite senare än nyårsdagen. 7 januari är det vanlig vardag igen då blir det nya tag!!

Imorgon är första morgonen på länge som jag ska upp tidigt, ska skjutsa sambon till jobbet och sen åka och handla. Ska hinna få till lunch, skjutsa sonen till Kungsängen och dottern ska spela träningsmatch. Körigt med så många aktiviteter samma dag, jag har vant mig vid att ligga och dra mig till 10-tiden och sen ta dagen som den kommer, men som sagt vardagen närmar sig så det är lika bra att komma in i lite rutiner igen.

Är avundssjuk på sonen som ska tillbringa 2 veckor med sol och bad, himla härlig start på det nya året!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0