LÖRDAG!!!

Sista dagen på januari, skönt att vi  går mot ljusare och varmare tider!! Igår var det fullt upp, jobb som vanligt på dagen och sen var det tjejfest med dotterns handbollslag. 4 timmar och 18 tjejer, det verkade som de hade riktigt roligt och det är ett störtskönt gäng!!!! Men det var inte utan att jag var lite trött i huvudet när vi åkte därifrån vid kvart över tio.
Imorse ringde klockan 7, fast det är helg och borde innebära lite sovmorgon. De skulle komma och fortsätta installera kaminen vid 8 och då vill jag ju gärna vara vaken och påklädd innan ;).
Jag är trött så att det känns som jag varit på världens röjarskiva, har inte sovit ordentlig på en vecka nu och inatt var det värst hittills. Vi kom ju som sagt hem sent, sambon är fortfarande bortrest, sonen var ute på krogen och kissen var ute och jagade och det är = sömnlös ;). Men när jag fått sms från sonen vid halv 2 att de satt på bussen och jag varit nere och tittade efter kissen en sista gång så gav kroppen (huvudet) upp en stund och jag har var mer eller mindre medvetslös till klockan skrek i morse. Kissen kom för övrigt in fem över sju i morse med ett litet anklagande kurr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0