Hem ljuva hem

Fyy vad kallt det har varit de senaste dagarna!!

Det är kul att åka bort men oj vad skönt det är att komma hem igen!! Har varit i Jönköping och tittat på handboll sedan i söndags. Tjejerna har slitit hårt, vid 22-tiden igårkväll var det färdigspelat för deras lag, men oj vilka tuffa 11-åringar de är!! Roligt att ha varit med och tittat och jag har haft himla bra dagar med mina rumskompisar ;). Nu väntar vi bara på att bussen med alla lag ska komma hem och jag tror jag vet en liten tjej som längtar efter att få somna i sin egna säng ikväll.

Har pratat med sonen som har åkt på en halsinfektion och varit hos läkare. Inget kul att få när man är iväg och ska sola och bada, men han har fått div tabletter och börjar redan känna sig lite bättre, tur att de har 2 veckors semester och att han är i tryggt sällskap med flickvän, svärmor och svärfar ;). Hoppas på att han kyar på sig snabbt och hinner njuta av hav, pool och sol!!

Det här är sista kvällen innan det är dags att återvända till vardagen igen, långledigt är skönt och just nu önskar jag att den hade varit ännu längre. Jag har söndagsångest fast det är tisdag!!

Imorgon är det inte bara dags att börja jobba igen, det är också dags att börja ta hand om kroppen med bra mat och träning.

Kommentarer
Postat av: tessan

jaro, jag tar hand om honom :) halsa alla! puss och kram

2009-01-06 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0