Godmorgon!

Grattis T!!! Hoppas att du får en riktigt bra 19 årsdag!!!

Halva arbetsveckan är snart avklarad, det är tur att det är helg snart för jag har så mycket annat än jobb som jag vill göra och så måste vi röja också. Det känns lite styrig med kamininstallation när sambon är iväg, men det är mest för att min fyrkantiga värld rubbas, jag har tyvärr lite problem med sånt;)
Om en stund ska jag väcka dottern och kolla läget, håller tummarna för att det blir skola idag.

Jag kunde inte förstå varför det gjorde så ont i sittbenen(läs arslet) när jag satt mig på köksstolen tidigare i morse för att äta frukost, men sen kom jag på, 30 minuter på motionscykeln igår på gymmet och i morgon är det bara på't igen ;)!!
 


Kommentarer
Postat av: tessan

tack så mycket :) vi ses imorgon!

2009-01-21 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0