Dålig planering

Har ju varit borta några dagar så den planering som behövs för att börja ett nyttigare liv är väl inte den allra bästa. Både havregrynen och yoghurten var utgånget datum på och min mjök var i stort sett slut så frukosten blev inte riktigt vad jag tänkt. Det blir att får till ett besök i affären under dagen. Hur jag än försöker så finns det inget alternativ, det är bara att gå och göra mig i ordning, fixa matlåda och ta sig till jobbet, ÅNGEST!!!! Hoppas att viss kollega bestämt sig för att ta ledigt eller är ute på besök, klarar inte några yl eller humörsvängningar. Bita ihop är väl det ända som gäller för tillfället!! Men det är en kort vecka och snart är man inne i rutinerna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0