8 januari

Kylan håller i sig, -9 just nu, fy satan vad jag längtar till våren och sommaren!!!! Det märks i alla fall att vi går åt rätt håll, det är ljust lite längre på eftermiddagarna, skönt.

Idag är det dotterns första dag i skolan efter jullovet och hon verkar ha fruktansvärt svårt att slita sig från sängvärmen, jag är den första att förstå henne!

Just nu känner jag mig låg, vågen visar siffror som jag inte ens vill tänka på och jag funderat starkt på att hänga för alla speglar som finns. I dag är det dag 2 på detta nya liv och det är ju några dagar kvar innan beach 2009, så det är bara att sluta hänga med huvudet och köra hårt jiihaa........ Ikväll blir det hårdträning tillsammans med M, hoppas att det finns lite plats över för en sliten tantkropp bland fria vikterna, vägrar att trängs med vältränade ungtuppar om ytan bland hantlar och skivstänger ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0