2 januari

Gick upp strax efter 7. Svinkallt när jag kom ner i köket och -8 ute. Börjar riktigt längta efter den beställda braskaminen, just nu känns det långt till v 6. Frusen, trött och allmänt mosig tog jag mig via sambons jobb till maxi och handlade. Och trots att hjärnan inte hunnit vakna så tror jag att jag fått med mig allt som stod på listan. Önskar att jag precis som sonen skulle åka till värmen idag!!! Jag får ju i alla fall 2 hotellnätter i Jönköping snart och det ska bli kul att titta på massa handboll, håller tummarna för att det går riktigt bra för tjejerna!!!

Dagen är fullbokad och i kväll blir det varm smörgåstårta i trevligt sällskap. Ska försöka få in lite wii träning oxå, det är verkligen skitkul!!!!



Kommentarer
Postat av: hanna

usch, här är det -11!

2009-01-02 @ 10:53:57
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/
Postat av: emelie

Eller hur :) tog ett bra tag att skriva ihop och fixa det inlägget vill jag lova.



Börjar du också 7 januari?



2009-01-02 @ 11:06:21
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0