tisdagen den 3:e februari

Det var meningen att jag skulle träna idag men jag började känna mig lite seg under eftermiddagen. Väl hemma så visade termometern på 38 grader. Skit också!!! Ska kurrera mig med panodil i kvällen och hålla tummarna för att det försvinner under natten, har faan inte råd att vara hemma från jobbet igen!!!!
Har suttit framför datorn efter maten och skrivit på min nästa inlämningsuppgift, en så länge flyter kursen på. Det är jättekul och jag känner för att skriva hela tiden! Lite läskigt att ge och få respons på texter men samtidigt intressant och givande. Snart är det Mästarnas mästare jag ska titta på det och sen slå igen locken för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0