söndagen den 8:e februari

Jag har fortfarande nåt skit i kroppen, huvudet gör sig påmint och jag känner mig småfebrig. Det är tråkigt!

Igår var en alldeles jätteskön dag, retreat i Lindökappellet, 6 timmar i tysthet. Dessutom skön orgelmusik, god mat, underbart lästa texter och massage. Det är otroligt hur tid bara kan försvinna och hur skönt det är att bara vara utan prat och allt brus från tv-apparter, datorer och telefoner. Jag skulle verkligen vilja åka på den 4 dagar långa retreat som hålls 2 gånger om året i S:T Annas skärgård. Den närmsta är nu i maj annars dröjer det tills nästa år innan chansen finns igen för hösten retreatdagar var redan fullbokade.

Igårkväll var vi bortbjudan på mat, gott och trevligt!

Idag har vi varit på handbollsmatch i Malmslätt, tjejerna fick stryk med 1 boll, det var som om de inte var riktigt på hugget. Vi var slöa så det blev lite hämtmat på vägen hem.

Nu blir det middagsvila ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0