onsdagen den 11:e februari

I måndags blev det 50-års kalas istället för apotek och div andra vardagliga sysslor. Det var trevligt och gott!!
Igår däremot blev det lite handla och jag vek tvätt medans sambon lagade mat. Sen blev det Mästarnas mästare, tvagning med äcklig "operationsrengöring" och sova. Min natt har varit förvånansvärt bra, bara vaknat vid 23.35, 02.20, 03.55, jag var inte vaken långa stunder och där i mellan har jag sovit riktigt gott. Men nu är det ungerfär 1 ½ timme tills jag ska åka och ca 2 ½ till det är dags att bli sövd! JAG VET att det bara är en titthålsoperation i knät, men jag är nervös, det är inget normalt sätt att sova på och dessutom ska de groffsa i min kropp ;)!!!!!! Nåja, nu ska jag hälla i mig sista glaset saft och skrubba mig riktigt ren innan jag blir hämtad av mina snäll föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0