lördagen den 14:e februari

Alla hjärtans dag.. Jag brukar ha köpt någon liten present till barnen, men inte i år. Det är absolut inte för att jag tycker om dem mindre, utan för att jag haft begränsad rörelsefrihet de senaste dagarna ;)! Dessutom älskar jag min familj lika mycket alla dagar på året och det hoppas jag att de vet om ändå!!

Har slöat framför datorn en stund nu på förmiddagen, läst lite texter och lämnat lite respons på dem. Tycker fortfarande att kursen är kul, men i den grupp jag tillhör har texterna blivit betydligt mindre till antalet på den andra uppgiften än på den första.

Nu ska jag försöka röja undan lite här hemma medans övriga familjen är utspridda lite här och där. Det är -5 grader och sol utanför fönstret och här inne värmer jag mig med en härlig brasa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0