Söndagskväll

Mysigt dop igår, att jag inte tänkte på att vi kunde vara hemma när mina små älsklingar döptes. Det är rätt häftigt igentligen, lillkusinen döps och storkusinen övningskörde oss till dopet. Vilken tur vi har som får njuta av både stort och smått!!

Helgen har som vanligt tagit slut otroligt fort!!! Varför är det så?!!?
Aftonbladet varnar för snökaos, vågar man hoppas på att vakna insnöad i morgonbitti tro?

Sambon och jag har precis sett klart alla 6 säsongerna av Sex and the city, nu blir det att se filmen igen och sen vet i f vad vi ska titta på, å andra sidan kan vi ju alltid börja om från början igen ;).

Dagen har gått i städningens tecken, det är inte kul att städa, men det är otroligt trevligt hemma när det väl är gjort.
Kom iväg till yogan i kväll (men mattorna vara på tvätt, vilket en sån som jag med bacill och fotskräck i och för sig tycker är mycket bra!) så det blev tyvärr inget yogapass. 2 positiva saker med det:

1. Rena mattor till nästa vecka
2. Jag fick prova på något nytt, pilates

Nästa helg är det 1:a advent, mysigt!!!

Innan dess lite arbete som måste göras........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0