Snö

Idag kom det lite lite snö! jag är verkligen ingen vintermänniska, men det är något speciellt med den första snön!!

Jag var och tränade igår kväll, själv, M satt ju på planet..... I alla fall, eftersom konditionsträning är bra för att bränna fett och jag för tillfället känner mig fetare än på länge så gick jag ut rätt hårt. Och eftersom att gå eller jogga på löpbandet gör ungefär lika ont i knät så tänkte jag ju att jag kan lika gärna jogga och så tog jag en tur i roddmaskinen. Sen blev det styrketräning och sen blev det ytterligare jogging och så en kvart i trampmaskinen. Kan bara erkänna, japp det var korkat och japp, redan i går kväll gjorde det jäkligt mycket ondare i knät och näpp, det är inte bättre idag.

Nu ska jag gå och få lite kaffe och prata skit en stund, trevlig! Senare ikväll är det bonde söker fru och till det blir det räkmacka och te.


Kommentarer
Postat av: tessan

haha. jag fixar erat hus när jag kommer sen ;) det blir väl bra?

2008-11-21 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0