Onsdagskväll

Jag är så fruktansvärt trött!!!  Men, men, har fixat till en väldigt smaskig pastasallad och kokt ägg till ev räkmackor, så nu får sambon och dottern välja vad de vill äta när de kommer hem från sina träningar.

Idag kom jag på hur mycket jag saknar bilutflykter och andra avstressande rundturer i bil, körandes eller medåkandes. Något som jag är uppvuxen med. Men nu är det nästan fult att säga att man tycker om sin bil och älskar att åka i den. Dessutom är det ju irriterande dyrt med bensin!! En annan sak som också är fruktansvärt dyrt är elen, öppnade en faktura som var allt annat en liten senast idag, suckar och undrar hur mycket jag ska få frysa i vinter. För är den så här hög nu hur f ska den se ut om det blir riktig vinter?!?

Nu ska jag plocka undan lite och sen blir det soffläge, måste ju se hur det går med kärleken för bönderna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0