Jag vill

ha det städat och ordning i hela huset
inte ha tvätt som fyller hela tvättstugan
inte ha stryktvätt som fyller hela soffan
ha ny färg på väggarna i sovrummet
ha hyllor på väggen i tvättstugan
ha nya tapeter och nytt golv i hallen, trappen och hallen på övervåningen
ha stor skön hörnsoffa i tyg i vardagsrummet
ha en braskamin som ger värme och hög mysfaktor
ha ett nytt kök
ha en vältränad, smal och snygg kropp
ha mycket mycket mer pengar på mitt konto
ha ett inspirerande och välbetalt arbete

Det var nog allt tror jag, annars är jag nöjd!! ;)

Bara massor med i-landsönskningar jag vet, men va f  önska får man ju alltid ;)

Kommentarer
Postat av: din vackra son

ja, men sitt inte och skriv om det utan lyft på arslet o börja :) puss på de

2008-11-22 @ 23:25:45
Postat av: Anonym

Tack gubben,kul med lite support...?!

2008-11-23 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0