en vanlig sketen onsdag

I alla fall nästan, röntgat knät på morgongen, blev himla imponerad över hur smidigt det funkade med dropp in på röntgenavdelningen! Nu är det bara lite vänta på svaret. Känns bra att vara en bit på väg i att hitta vad som är felet.

Dagen har annars som vanligt bestått av arbete, slutar aldrig förvånas över hur folk har förstånd om att bete sig!??!!!

Har kokat ägg, det är ju onsdag, räkmacka och bonde söker fru, vissa rutiner är väldigt mysiga ;). Har det lugnt, sambon tränar, dottern tränar, sonen är i sitt andra hem och tissen med tassen är ut. Jag ska krypa i joggingbyxorna och hänga lite tvätt i vänta på att klockan blir 8 och det är dags att inta soffläge.

I morgon hoppas jag att första delen av dagen försvinner fort! Kvällen blir däremot trevlig med pyssel av juldörrkrans borta i kyrkan. Det ser jag fram emot. Jag som i morse i min enfald trodde att det var torsdag i dag.....lång, lång vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0