Yeehaaa!!!!!

Fredagsmorgon, sista arbetsdagen för i år!!!! Måste säga att morgonkaffet smakar extra gott idag och jag sitter här och njuter av att bara vara. Visst är det en hel del att styra med fram till julafton, men jag behöver inte vakna av en hysteriskt skrikande väckarklocka och jag får dessutom vila upp mig från ylande kollega. Eftersom julklapparna i stort sett är färdiginköpta så kan jag även lägga ångesten över att slå mig fram i butikerna bland hysteriskt stressade folksamlingar åt sidan!! Nu fattas bara julstämningskänslan, men granen ska kläs i helgen och när man går ner på morgonen när granen sprider sitt mysiga ljus över köket så brukar det också fixa sig vare sig det är snö ute eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0