tredje advent

Idag har vi inhadlat de flesta julklapparna. Dottern var hos mormor och morfar och vi fick middag där när vi kom för att hämta henne, potatis, kålpudding,sås och lingonsylt, mumsigt.
Kom iväg på yogan i kväll, blev helt slut men är glad för att jag ändå tog mig dit. 1 1/2 timme  var jättejobbigt och det kändes helt klart att kroppen var lite sliten och att förkylningen ändå fanns kvar. Men jag är nöjd att de gick så bra som det ändå gjorde. Jag ska verkligen försöka komma igång att yoga även hemma men det känns inte riktgit som jag har någon bra plats att lägga ut mattan på och få lugn och ro eller så är det bara en dålig ursäkt?!;)
Nu är det läggdags, en arbetsvecka kvar sen är det lite julledigt och som jag längtar dit!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0