Segt

Har sovit länge och i stort ett inte gjort mycket alls idag. Lite tvätt och matlagning. Det fick bli lax och potatismos, dels för det var ungerfär vad som fanns hemma och dels för att magen behövde lite snäll mat efter en lång helg.
Ska ta en dusch och sen ställa mig och skoja till det vid strykbrädan en stund. Sen blir det yoga, första träningen på mycket lång tid. Nyårshelgen ska få gå också men sen är det hårdkörning både med mat och träning som gäller!! Det känns i hela kroppen att den kommer att må bra av det. Nu är den bara svullen, trött och öm. Men på nåt sätt känns det ändå som jag var tvungen att komma till den här totala förfallopunkten för att ta tag i och känna hur pass mycket bättre jag mår när jag tar hand om kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0