bondekväll

Min jäkla förkylning håller sakta men säkert på att bygga bo i bihålorna, det är konstigt 1 gång bihåleinflamation vid förkylning alltid bihåleinflamation vid förkylning!! Ingen träning än så länge denna vecka med andra ord, hoppas på att vara frisk till på söndag, då är yogapasset 1 1/2 timme och det vill jag inte missa. Å andra sidan har jag märkt att det inte är någon idé att planera träning för långt i förväg för det funkar sällan då. Nåja, det finns de som har det mycket, mycket värre så jag slutar klaga på en gång!

Har precis kommit hem efter en sväng på stan medans dottern tränat. Kokat våra onsdagsägg, för som sagt räkmackor, te och bonde söker fru är stående här hemma på onsdagskvällar.

I höstas sökte jag en distanskurs till vårterminen, Kreativt skrivande 1 termin, och igår fick jag besked att jag är antagen. Blev himla glad, så förhoppningsvis har jag tagit mina första högskolepoäng till sommaren!!!!


Kommentarer
Postat av: f

Distanskurs, vad ska det vara bra för, ska det vara nåt och ha?? Inget annat nytt?? ;)

2008-12-12 @ 07:58:17
Postat av: a

Annat nytt är att vi måste skaffa en riktig björnfäll att lägga ut på köksgolvet ;)

2008-12-12 @ 10:02:45
Postat av: f

Vi kan ta en fleecepläd, de är håriga som värsta björnfällen....

2008-12-15 @ 08:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0